ZUID recruiters en Rabobank Centraal Zuid-Limburg maken elkaars ambities waar

ZUID recruiters en Rabobank Centraal Zuid-Limburg maken elkaars ambities waar

“Wij leggen de lat hoger dan normaal, zijn zeer kritisch en weten precies wat we willen. Dan moet je dus wel de puntjes op de i zetten. Een partner als ZUID recruiters sluit daarom naadloos bij ons aan.” Theo Korn (Servicemanager van Rabobank Adviescentrum Centraal Zuid Limburg) is na drie jaar nog steeds zeer tevreden over de samenwerking. “ZUID recruiters doet wat ze zegt en ontzorgt ons volledig.”

Gastvrouw is onmisbare schakel in de dienstverlening
Het adviescentrum van deze Zuid-Limburgse Rabobank is sinds maart 2015 gevestigd in Hoeve Overhuizen in Bocholtz. Een prachtige en voormalige boerderij die in een eerder stadium is verbouwd tot zorghotel en met de komst van de bank een nieuwe bestemming heeft gekregen. Bij het aanrijden van het pand ontstaat al een ‘wauw-gevoel’ door de bijzondere combinatie tussen oud- en nieuwbouw. Daarbij hoort volgens Theo Korn ook een sterke gastvrouw, die precies weet wat er van haar wordt verlangd. “Ze zijn niet zomaar gastvrouwen. Nee, ze zijn een onmisbare schakel in onze complete dienstverlening.”

ZUID recruiters verzorgt sinds juni 2015 de werving en selectie van de gastvrouwen. Inmiddels is er een vast team dat goed op elkaar is gespeeld, met ieder haar eigen kwaliteiten. “Onze gastvrouwen zijn de eerste visitekaartjes die we afgeven richting onze bezoekers. Oprechte gastvrijheid die verder gaat dan een vriendelijke glimlach is daarbij de sleutel tot succes. We krijgen geregeld bezoek vanuit de Rabobank-organisatie. Een simpele vraag als hoe de reis ging, maakt juist het verschil. Dat zijn de details waar we veel waarde aan hechten. Hiermee zet je het prettige gevoel voort waarmee mensen naar binnen kwamen.”

ZUID recruiters biedt meerwaarde en voegt daad bij het woord
De contacten met ZUID recruiters verlopen volgens de Facility Manager nog altijd uitstekend. “Op de momenten dat we ze nodig hebben, staan ze voor ons klaar en weten ze echt meerwaarde te bieden.” Een voorbeeld daarvan is het geven van een hospitality-training aan de gastvrouwen. Korn: “Dat heeft een positief effect gehad. Het zorgde voor een stuk bewustzijn bij de dames. Daarnaast beschikt ons team dankzij de training nu over extra kwaliteiten en zitten ze op gewenste niveau qua hospitality.”

Wat de Facility Manager het meeste aanspreekt in de werkwijze van ZUID recruiters, is dat de ambities net zo torenhoog zijn als die van deze Rabobank. “Wij leggen de lat hoger dan normaal, zijn kritisch en weten precies wat we willen. Dan moet je dus wel de puntjes op de i zetten. ZUID recruiters sluit daarom naadloos bij ons aan. Ze voegen de daad bij het woord en ontzorgen ons volledig. Bij ziekte en verlof neemt ZUID recruiters deze zaken ons uit handen. Ook het verzorgen van bijvoorbeeld een BHV-training voor de gastvrouwen wordt geregeld. Het is een fijne manier van werken.”

Zo gaf Theo Korn onlangs aan dat de gastvrouwen een verdiepingsslag op Office-gebied konden gebruiken, om nog beter overweg te kunnen met de systemen. “Hier wordt direct op ingespeeld door Roel. Hij stelt voor om ze te trainen op dit gebied via een online leermodule. Oftewel: er wordt écht geluisterd en in oplossingen gedacht. Wat wil je nog meer?!”